Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies. Instellingen |
UA-84679295-10

Wil je meer kracht, een betere conditie, afslanken of gewoon fitter worden?
Dan ben je bij FT-Club aan het juiste adres.

Mobility - voor meer beweeglijkheid

Dit programma overtuigt met verschillende effecten. Het trainen van je fasciale systeem zorgt voor elasticiteit en veerkracht en verkleint de kans op blessures. Stretching met rek- en strekoefeningen zorgt voor ontspanning van de spieren.

Bovendien bevat de Mobility training core oefeningen voor de romp. Kracht- en  circuitmethodes ronden het programma af dat ook geschikt is voor beginners en deelnemers die zich oriënteren op medische fitness.

Doelen: beweeglijkheid vergroten, pijnklachten verminderen en preventie van blessures.

 

mobility

 

 

Movement - voor meer beweging

Bij het programma Movement staat beweging centraal. Na de gedegen Mobility warming up doe je oefeningen op basis van je eigen lichaamsgewicht.

Verbetering van je houding en ontwikkeling van snelkracht plus je kracht-uithoudingsvermogen zijn bestanddeel van deze les.

Doelen: houding verbeteren, bewegingen optimaliseren en de vetverbranding stimuleren.

movement

 

 

Strength - voor meer kracht

Bij dit programma werk je duurzaam aan de ontwikkeling van je kracht.

Hierbij ga je onder het motto train hard, but smart op zoek naar je grenzen. Je doet een intensieve opwarming en zult daarna een optimale trainingsprikkel realiseren. Serieuze sporters gaan daarbij echt voor het brandende gevoel!

Doelen: kracht vergroten, spieren opbouwen en fit en
gezond worden en blijven.

 

ft_clubstrength

 

 

Burn - voor meer conditie

Voor onze hard-core fans hebben we nog iets bijzonders in de aanbieding: der Burn groepsles voor iedereen die met hoge intensiteit wil trainen en houdt van een competitie-element.

Naast enkele onderdelen van Mobility en Movement bereik je resultaat met een circuit gericht op krachttraining. No pain, no gain!

Doelen: verbetering van conditie en kracht en
atletischer worden.

burn